Я - вчитель!


                                                                                        Я вибрала Долю собі сама,                                                                                                                   І, що б зі мною не сталося –                                                                                                                 У мене жодних претензій нема                                                                                  До Долі - моєї обраниці    

                                                                                                   Я – вчителька і на руках у мене,

                                                                                                              Серця маленькі й долі чарівні   
                                                                                                              В очах довіра і любов до мене,
                                                                                                              Не треба долі іншої мені.
    Я – вчителька, і з гордістю крокую По цій прекрасній сонячній землі, Добро посію, душі полікую, Я – вчителька! Тож заздрять хай мені!

    Займатися улюбленою справою – чи не найголовніше у житті кожної людини. А якщо захоплення стає ще й повсякденною роботою, то, окрім духовного задоволення, знаходиш – радість творчості.

   Надання учням радості праці, радості успіху у навчанні, збудження в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності, віри в себе – цілюще джерело моєї педагогічної діяльності.
    Педагогічна практика свідчить про те, що тільки знання, набуті самостійною працею, роблять випускника фахівцем, здатним творчо вирішувати професійні задачі та морально-етичні проблеми.
   Життя вчителя – це обов’язок бути світилом, утверджувати ідеали правди, краси, добра. Учитель – це той, хто сіє зерно добра. Щастя для нього – гідні учні, які сяють, як сонце, наслідуючи його чесноти та продовжуючи його доброчинність.
   Саме про це говорив В. О. Сухомлинський: “У наших школах не повинно бути нещасливих учнів, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил учня, які породжують енергію для долання труднощів, бажання вчитися”.
   Я вважаю, що навіть разове переживання успіху може докорінно змінити психологічне самопочуття учня. Адже успіх – спусковий механізм подальшого творчого руху особистості

Немає коментарів:

Дописати коментар